CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, March 14, 2011

Produk kegemaranku!!!

PLAYBOY (Spec kegemarankku)

      Diriku akan resah mencari-carinye dlm waktu gelap.....Kalaulah diriku tidak ada dirimumu,habislah hidupku ini..Hehehehehe...Ape bendalah saya tengah cakap nie kan....Sebenarnya saya nak cerita pasal spec saya nie..Spec  saya  ialah teman terbaikku..Kalau satu hari saya tak de spec ,emmm...tak jalanlah kerja saya...Menggelabah cari spec.Spec saya ialah dari jenama playboy .Setakat ini saya dah guna hampir 3 buah spec  dari jenama ini.Dari dulu smpai  sekaranglah.Jenama lain jauhlah sikit sebab saya setia dengan playboy.Sebab pertama,ia cantik,menarik dan menawan.Sebab itulah sampi skrg saya masih setia dengan spec  dari jenama ini.Lagi pun spec  ini tidak mudah rosak atau pudar dari segi warna.Spec saya sekarang pun masih elok walaupun sudah 3 tahun saya gunakan.Spec  pertama saya taklah secantik spec  skrg ini.Tp saya masih simpan sebagai kenangan.Boleh buat koleksilah nantikan...Spec  kedua pula,masih ok lagi n kadang2 je saya gunakan..Ikut moodlah kan..Dan yang terkini  pula selalu saya gunalah.Dah jd mcm kawan rapat sekarang ini.Saya nak kongsi sikit tentang sejarah saya pakai spec ini.Dulu saya antara orang yang ada mata yang berpower(kualiti) tinggi.Boleh nampak benda yang jauh2 sekali pun.Tapi semasa saya dalam tingkatan 3,entah dimana silapnya,saya mengalami masalah rabun jauh.(Yang dekat pun tak nampak juga sekarang) .Nak buat mcm mn lg kan,terpaksalah pakai spec.Sedang cari spec  yang sesuai kat kedai optikal,saya pun terpegun tengok brand playboy.Ia telah mencuri hati saya...Heehehehe..Akhirnya dapat juga saya beli apa yang saya suka.Mungkin saya terlalu suka atau minat dengan jenama playboy sehingga kini saya masih gunakan ia sebagai jenama utama saya.Saya yakin dgn playboy.Walaupun  skrng nie dah ada byk lagi pilihan lain seperti  (kanta sentuh) di pasaran tapi saya lebih selesa gunakan jenama playboy sebagai pilihan utama saya.
Spec PLAYBOY kegemaran saya...cantik dan menawan!!!
VANITA (128487)



No comments:

Post a Comment